mandag 5. april 2010

DET ER OFFESIELT VÅR!

JIPPI :D
I løpet av min blogge og data-frie påske, har jeg vunnet Give-awayen til;

og

GJETT OM JEG BLE GLAD!!!!

Legger ut bilder så fort jeg får post...å har åpnet den selvfølgelig!
GLEDER MEG!

*SMILER*


Det er utrolig flott med vår-blomster, men sjekk disse du... å gled deg til sommeren!


Det er endelig VÅR, noe jeg har ventet lenge på!
Jeg skal overhode ikke skynde på sommeren, men i natt DRØMTE jeg faktisk med nesen!
Noe av det beste jeg vet med sommeren, er nok luktene fra blomstene.
SYRIN og Liljekonvall er nok favorittene!
Åsså så nydelig å se på også :)


Det har blitt tatt mange flotte bilder i påsken, men de må vente p redigering, litt juks og fanteri (Photoshop) før de blir lagt ut!
(Altså... klipp og lim...ikke manipulering asså... hehe...)!

MEN...det er ikke derfor jeg skriver dette inlegget i dette øyeblikk!
Etter en kjempe-flott påske-ferie med hyttetur, sverigetur, sol, snø, påskegodterier, grilling og ALTFOR ALTFOR masse av det gode! (Hvis det er vekta som avgjør...)
Ja... så er jeg endelig på veg hjem til Ålesund med spisestua mi godt forsegla i kasse-bilen, og det som gjenstår av påsken nå er å komme meg hjem igjen, men først skal jeg sove litt!


Ha en fortsatt god påske...eller siste påske-dag til dere alle sammen!

God Natt

Klem

ADA

3 kommentarer:

  1. Nydelig blogg!!
    Her likte jeg meg, også skriver du så herlig!
    En morsom snert på teksten er supert!!
    Deg må jeg følge!!
    Og så kan du skjønne jeg ble glad når du er med på min GiveAway ♡♡♡ og at du har lagt deg som følger! *veldig blid*
    Ønsker deg en nydelig mandag!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Hei ♥

    Så koselig att du vil delta på min Give Away Ada :)) Lykke til hehe ;))

    Du har hatt en fantastisk herlig påske leser jeg , alltid godt å komme hjem da ♥

    Kjempeflott blogg , jeg titter nok innom skal du se ♥

    Jeg legger dej til på bloggen min , så finner flere veien til dej oxså ♥

    Ønsker dej en herlig dag , og kjempehyggelig at du vil følge mej som bor rett utenfor Ålesund by ♥

    Klem fra Hege ♥

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Fant deg via en annen blogg:) Koselige blomster bilder du har her.Er enig med deg at syriner er veldig flotte. Lukter godt også!!
    Ønsker deg en fin start etter ferien og grattis med ny spisestue.
    Legger meg til som følger jeg,så kommer jeg på besøk igjen!!
    Kom inn til meg om du har lyst:) Koselig det!!
    Klem Mona

    SvarSlett