mandag 26. april 2010

Extreme Makeover - Home Edition-


EXTREME MAKEOVER

Det er vel noen år siden det begynte på Tv3, men den gang måtte vi vente ei hel uke på neste episode.
Nå om dagen, går disse programmene daglig og husene er større-flottere og programmet har blitt en stor suksess både her hjemme, som i USA.

Det begynte i de "små" med at de pusset opp eksisterende hus, man fikk med seg litt historie om familie og MASSE MASSE interiør og tips.

Med årene har det blitt mer og mer og større, flottere og ikke like mye stas å se på ettersom det på en måte har blitt "for mye av det gode"
... altså...
det er jo min mening!

Men man får med seg masse flotte ideèr, interiør og tips allikevel, så her er NOEN av godbitene fra serien.

Bildene er lånt av seriens hjemmeside!

ADA




Hvem vil vel ikke ha et slikt kjøkken??

5 kommentarer:

  1. Hei hei! Så fin blogg du har! Kjekt at du vil ha PIF ;) Send meg adressen din på

    eva_med_storsmil@hotmail.com

    Ha en fin dag

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja jeg er en sucker for disse programmene på tv! Liker oppussing 60 min på tv 5 også! Og hvem drømmer ikke over et slikt kjøkken;) Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett
  3. Herlige inspirasjonsbilder du viser. Det er så gøy å se på disse programmene, får mange ideer, alt for mange.. hihi....
    La meg til som følger, slik at jeg kan titte innom igjen. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Ah, det er jo så gøy å se på!!!
    Men smatidig så er det jo ganske farlig.... Får så masse ideer og inspirasjon at mannfolket blir tullete av å høre nye planer;) Koselig blogg du har, med fine bilder=)

    SvarSlett
  5. fine inspirasjonsbilder,selv om jeg er litt mettet på sånne programmer ♥

    ~vårklem~

    SvarSlett