mandag 19. april 2010

Heisann!

Hoppsann.... Ja, da var jeg endelig på nett igjen!
Ja altså, på nett med meg selv!
Det har desverre ikke blitt noe blogging i det siste, forde jeg rett og slett ikke har hatt det overskuddet som skal til for å sitte foran dataen, så jeg har kost meg med andre ting!


Min kjære fikk en idè, og kom hjem med en orkidè :)
Det er så koselig med overraskelser. Det spiller ingen rolle om de er store eller små, men at de er der.
Oppmuntring i hverdagen, I LIKE IT!

Tenkte jeg skulle vise frem kortet jeg lagde han litt tidligere i år.
(Valentinsdagen i februar)
Må si jeg er litt fornøyd med det, så da er det LOV å vise det frem!

Av og til får jeg overskudd til å være kreativ jeg også :)
Selv om jeg tror jeg har "glemt" hvordan det er å skape ting, får jeg av og til et innfall av kreativitet.
Bare synd det blir så sjeldent, forde å skape er virkelig gøy!

HA EN FLOTT DAG ALLE IHOPA :)

ADA

2 kommentarer:

  1. For et vakkert kort!! SÅ dyktig du er!!
    Bildene du tar er kjempeflotte, rett og slett et vakkert innlegg med vakkert kort, vakker blomst og vakre deg!! For det er deg...i alle fall er den personen vakker!
    Ha en strålende uke kjære bloggvenn!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Herre jemeni så lekkert!! Kortet var lekkert!! Heldige du som får orkide da♥

    Er innom for å ønske dej en herlig helg , må kose dej masse ☺♥☺♥☺

    Klem fra Hege ♥

    SvarSlett