torsdag 8. april 2010

PAKKEPOST!!!

Jeg må ærlig inrømme at etter jeg begynte med denne blogginga, så har det tatt endel timer av nattesøvnen min fra meg. MEN... i gjengjeld så har jeg muligheten å sove lenge om dagen, så det har ikke ødelagt dagen min allikevel!
Senga mi er plassert slik at hodet mitt ligger ganske så nerme yttergangen hvor postkassene henger, så som oftes våkner jeg av postmannen kommer med naboene sin post!
MEN I DAG VAR DET MIN TUR :D

Endelig kom Rosenkransen jeg vant i GiveAwayen til
og det vr faktisk GØY å hente posten!
Koselig innpakket med kjempeflott kort kom Rosenkransen endelig inn i mitt hjem!
Hyggelig hilsen på baksiden av kortet, her henger rosenkransen over.
Bildet ovenfor er tatt med Makro-linse på speilrefleks-kameraet til min kjære.
(Heldig for meg jobber han freelanse for Sunnmørsposten, Ålesunds og sunnmøres største avis, så jeg kan ta litt bedre bilder enn med mitt eget)
Så i dag har jeg lekt meg med kameraet!
Med i pakka, fulgte det med kjempe koselig madonna-kort og et nostalgisk kort. Perlekrona og telysohlderen er bare rekvisita for anledningen :)
TUSEN TUSEN TAKK TIL JORUNN MED BLOGGEN

Skal se det blir kjekt å løpe til postkassa oftere?!?

Ada

1 kommentar:

  1. Hei Ada! Så fine bilder du har lagt ut, da..hihi..Gleder meg stort å høre at du likte rosenkransen. Nattaklem fra Jorunn

    SvarSlett