mandag 19. april 2010

Give Aways!

Nå har jeg sittet her en ganske god stund og øynene mine begynner å bli firkantede....eller ihvertfall er jeg MEGET sliten, men blogginga og alle de flotte bloggene der ute er jo såååå artig!
Før jeg tar pause for i dag (Om jeg klarer) vil jeg fortelle dere om disse Give Awayene jeg har kommet over ved dagens "Tokt" i Bloggland :)
Ikke bare har jeg vert i Norge i dag, men siden internett tar deg hvor som helst (Tross Vulkan-aske og flystopp) har jeg vert innom Danmark og tilogmed England i dag og er ganske så fornøyd!

:)
Sjekk ut denne Give Awayen Konkuransen/Tavlingen fra DANMARKs bloggedame
Jeg prøver å holde meg hjemme i den NORSKE blogg-verdenen, men denne bloggen synes jeg var flott!
Det var denne her under også :)
Kom over denne på Give Awayen når jeg tittet innom NIB sine sider.
SVINGENS LILLE HUS feirer 10.000 besøkende (WOW)!
Så da er det bare å følge og linke (her under) for større sjangse for å bli eier av disse godbitene fra blandt annet;
House doctor, IB laursen og bloomingville!

Titt innom bloggen hennes.
Masse flott å se!

2 kommentarer:

  1. koselig at du var med på give awayen hos meg!

    Fin blogg du har!
    Ha en super lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  2. så fin blogg du har ♥

    ~vårklem fra Lisa~

    SvarSlett