søndag 28. mars 2010

ENDELIG ER SPISESTUA PÅ VEI!!!

Det skjer ting i påsken, ikke bare spising av påske snoperier, men jeg får ENDELIG tilbake min kjære spisestue!
Spisestua har min mormor gitt i gave til min mor og for noen år siden, fikk jeg den av min mor,
Siden den gang, har jeg flyttet endel på meg, å siden spisestua er over 100.år gammel, har min mor tatt vare på den i sin stue, men ENDELIG er det ordnet og nå skal den hentes!!!
Passer jo bra å pusse opp stua med det samme???!?
(Fortsatt under forhanlinger men min bedre halvdel)
...
Gleder meg til å vise den frem her inne!
Klem
ADA

3 kommentarer:

  1. Hurra! Du vant armbåndene i min give away. Sjekk ut bloggen for videre info.

    Klem Madelen

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så spennende å få inn spisestua. Klart dere må pusse opp først... Hehe.

    Ikke vært innom her før, men du har en fin blogg. Har heller ikke vært i Ålesund før. Hører det er en fin by. Har vært i Molde, men det vil du vel ikke høre om.

    Ha en god påske.

    Klem♥

    Grattis med giveaway-premie.

    SvarSlett
  3. JIPPI :D For en flott overraskelse!
    Titter bare innom på vei hjem fra påskeferie! Mye og berette når jeg kommer hjem!
    ÅLESUND ER VÆRDENS FLOTTESTE BY ;)
    Ada

    SvarSlett