mandag 15. mars 2010

Påskeforberedelser!



Selv om snøen desverre har lavet ned de siste dagene, vokser påskeliljene inne i vinduskarmen.
Jeg kjøpte disse påskeliljene første snøfrie dag i ren glede for at det ENDELIG hadde blitt vår, men enn så lenge.
Jeg syntes plastikkpottene var fine i fargen, ettersom det egentlig er til påske jeg har pyntet med disse blomstene (Det er alltid lov å tjuvstarte høgtidene).
Jeg hadde derfor ikke lyst å sette potter utenpå, men på grunn av jordflekker og vanning, er jo det en selvfølge.
Når jeg sto i butikken å vurderte størrelse på platikkpottene, dukket disse Marimekko glassene mine opp i hodet mitt!
De gule plastikkpottene passet perfekt! Åsså får jeg dessuten sett den friske påskefargen gjennom.
Veldig fornøyd med disse :)

Ada

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar