tirsdag 16. mars 2010

Blåmandag.


Det hele begynte en mandagskveld. Å selv om det er sent, kalles dette fortsatt for en mandag.
Jeg tenkte at; Temaet BLÅMANDAG skulle være mitt tema hver mandag, og som du sikkert forstår.... Ja, så er temaet på mandagene :BLÅTT!

Ja, det er nå en start.

Det er så mye forskjellig jeg har lyst å legge ut. Ikke bare har jeg blå sånn, blå ditt og blå datt. Men, det finnes fortsatt mange mandager igjen i år, så jeg ville bare dele dette bildet her med dere; (SE OVER)

Dette er et glasshjerte jeg fikk i gave av en jeg er veldig glad i. Jeg elsker glasskunst! Jeg synes det er så vakkert når lyset trenger igjennom glass og legger igjen skygge på bakrunnen lyset faller ned på!

Glasshjertet er laget på Ingrids Glassverksted her i Ålesund da glassblåseriet fortsatt var relativt ferskt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar